streda, júla 16, 2008

Ruže






A toto je najnovší prírastok do mojej výšivkovej zbierky.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Maťa, to je neuveriteľne krásne! Odpadávam, nádherné ružičky! Musím ukázať mojej mamuši, ona rada takéto vyšíva. XenaKM

MAŤA povedal(a)...

ďakujem :-)
ked bude mamuška chcieť napíš, pošlem predlohu

Ajula povedal(a)...

Tak toto je neuveriteľná krása. Tiež som vyšívala, ale takéto by som asi nedokázala. No klobúk dolu. Nádhera!

Unknown povedal(a)...

ahoj Maťka, krásne vyšívaš, tak isto ako ty, aj ja som tomu prepadla... čím ťažší obrázok, tým väčšiu radosť z toho mám :) chcela som sa ťa preto opýtať, či máš ešte tie predlohy na tie ružičky a či by si bola ochotná poslať mi ich. ďakujem, Lenka bordulka@gmail.com

Anonymný povedal(a)...

Dobry den Vam prajem,
Som zaciatocnik,amater vo vysivani.Pri surfivani,hladani,som objavila tuto krasu.
Chcem sa spytat,ci takato krasa sa da spravit aj gobelinovym stehom,alebo len krizikom .Kde sa daju ziskat tieto uasne vzory.
Dakujem za odpoved.Majus