nedeľa, júla 13, 2008

Prečo som začala vyšívať?

Veľa ľudí na to že vyšívam reaguje dosť zvláštne. Tvária sa, že to nie je "in" a k "modernej žene" sa to nejako nehodí. Pri takej reakcii sa len pousmejem. Aj tak väčšinou zmenia názor, keď zbadajú moje dielka, ktoré visia na stene nášho bytu, či v izbách mojich rodičov. Zbadajú, že aj vyšívanie dnes už "pokročilo" a na vyšiť si človek môže motív, o akom len sníva.
S vyšívaním som začala, keď som bola na rizikovom tehotenstve s mojou dcérkou Nikolkou. Keď moja svokra videla, ako sa doma nudím a každých 5 minut pozerám na hodinky a odratúvam minúty, kým sa vráti muž z práce aby mi robil spoločnosť, strčila mi do ruky panamu, v košíku priniesla kopu bavlniek (zásoby má ešte z čias keď som ja ani nebola na svete) a ukázala mi časopis s predlohami. A odvtedy som tomu prepadla. Dnes už nedokážem "len tak" sedieť pri telke a nedržať pri tom ihlu v ruke. A odkedy som našla spriaznené duše na stránke www.vysivame.sk, tak sa zo mňa stal závislák, ktorý "škrečkuje" predlohy jedna radosť a robí si veľké plány, čo všetko raz vyšije. Už teraz mám toho toľko, že sa začínam tešiť na dôchodok a na to, ako budem niekde sedieť pod stromom na lavičke a vyšívať obrázky pre svoje vnúčence...

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Maťa,

tak som si sem odbehla pozrieť tvoj blog zo Scrapmanie. Vyšívaš nádherne, aj ja rada vyšívam, aj keď toľko nestíham. Chodíš aj na artmamu?
XenaKM

MirkaK povedal(a)...

Zlata svokra! Dobre, ze Ti to platno do ruk strcila, padlo to na urodnu podu, lebo vysivas krasne! Ja som tiez volakedy vysivala, hlavne pocas studia, vtedy bolo viac casu ;-P
Milujem rucne prace, len ten digiscrapbook ma od nich odputava...

MAŤA povedal(a)...

ďakujem za pochvaly, poteší :-)
na artmame som ešte nebola, ale určite nakuknem, dík za radu

mirka, ja to striedam podľa nálady a inšpirácie :-)

Anonymný povedal(a)...

Ahojki Mata, aj ja rada vysivam, ale uz na to tiez nemam vela casu, vysivam uz len tak sezonne, na Vianoce a Velku Noc. Ale najnovsie mam na plane vysivat krasne cervene maky a potom taku nadhernu lod. Dufam, ze bude na to cas ...

Ty vysivas krasne, mas uz vela peknych dielok :)

Adkava

MAŤA povedal(a)...

no momentálne to aj ja dosť flákam, keďže ma chytilo scrapovanie, ale cez dlhé zimné večery sa k tomu isto zase vrátim.
a ďakujem za pochvalu :-)))