pondelok, júla 14, 2008

Nikolka a Dominik






Máme doma dva obrovské poklady, ktoré ma striedavo napĺňajú obrovským šťastím a občas zo mňa robia malý uzol nervov. Nikolka má 4 roky a Dominik 10 mesiacov. Sú pre nás nevyčerpateľným zdrojom inšpirácie, zábavy, lásky. Nikolka začína vystrkovať rožky, poriadne sa jej rozviazal jazyk a pri niektorých jej hláškach s mužom nevieme, či sa máme začať smiať, alebo sa tváriť, že to čo vraví sa do pusky malého dievčatka nehodí. Dominik je malý čert, ktorý na mne visí nech robím čokoľvek, takže voľno mám jedine ked spí, alebo ked sa nado mnou zľutuje moja segra alebo mamina a zoberú ho von. Niekedy mám pocit, že moja mozgová kapacita sa scvrkáva priamo úmerne s dobou, ktorú trávim doma na materskej dovolenke, ale napriek tomu by som svoj život nemenila ani s rockovou hviezdou a dni strávené s deťmi si naplno vychutnávam.

1 komentár:

ZuzanaH povedal(a)...

Maťka,
krááááásne máš detičky....juj nádherné, ako z obrázku...veľmi vydarené fotky