streda, augusta 13, 2008

Mini freebie- "slončo"

Vytvorila som svoje prvé freebie!!! Je to fuška, ale celkom ma to baví a ak zistím, že sa Vám to páči, určite ma to bude baviť ešte viac :-)))
Za povolenie použiť kresby, ďakujem firme Slončo (výroba drevených hračiek a rôznych veľmi milých predmetov do domácnosti), podľa ktorej dostalo freebie aj svoj názov.

Ak nájdete na elementoch nejaké "nedokonalosti" ospravedlňujem sa, veď len začínam :-)
A ak sa Vám freebie páči (alebo aj nie), nechajte mi prosím komentár, isto sa poteším - nielen pochvale,ale aj konštruktívnej kritike
Želám príjemné scrapovanie :-)))


download

9 komentárov:

Zuska povedal(a)...

juj - chutne to vyzera :-)...take detsky rozpravkove...ta uz stahujem...zvedava som ;-)...dakujeeem :)

MAŤA povedal(a)...

je ty si prvá :-))) dufam, že ťa poteší- ved aj tak scrapujeme vačšinou deti,no nie?

Anonymný povedal(a)...

Mati, len tak ďalej... ja budem verný sťahovač :o), vyzerá to veľmi dobre, ďakujem

Anonymný povedal(a)...

aj ja sťahujem, je to milé

Anonymný povedal(a)...

Teeeda, mne sa to velmi paci, uz stahujem a samozrejme dakujeeeeem
MirkaK

MAŤA povedal(a)...

super, tešíííím, tešííím :-)))

Anonymný povedal(a)...

mati, krasne je to, my mame na dverach aj ich postavicky, tak super, len tak dalej....
bub

MAŤA povedal(a)...

bub, aj my :-)))

Birgit povedal(a)...

Thank you for this nice freebie.
Greetings Birgit :)